شيائومي طراحي کشويي را بهبود ميبخشد
نوشته شده توسط : nirvana

 به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ اکنون شيائومي در صدد بهبودِ طراحي کشويي پتنت جديد خود است. در مدل مي ميکس 3 گوشي‌هاي شيائومي داراي طراحي به خصوصي بودند که شامل طرح کشويي و دوربين سلفي دوگانه مي‌شد؛ با اين وجود اين طرح کشويي، با نمايشگر بدون بريدگي مخصوص دوربين جلو، به کاربران عرضه شد. اکنون شيائومي در حال بهبود اين پتنت جديد در گوشي‌هاي مدل مي ميکس بوده و قصد دارد تا مدلي پيشرفته‌تر و کامل‌تر به متقاضيان خود ارائه کند.

شيائومي با عرضه مدل‌هاي مختلف تلفن همراه در مدل‌ها و قيمت‌هاي متنوع توانسته ،طرفداران زيادي در سراسر جهان پيدا کند. در سال‌هاي اخير نيز اين برند به بازار موبايل ايران آمده و با دستيابي به سهم 18 درصدي، حالا کاربران بسياري در کشور از اين گوشي‌ هوشمند استفاده مي‌کنند. خبري که چندي پيش از سمت اين شرکت چيني منتشر شد، باعث خوشحالي بسياري از کاربران شيائومي در گوشه‌ و کنار جهان گرديد.

در شيائومي مي ميکس 3 نمايشگر بخش جلويي، گوشي را به طور کامل مي‌پوشاند و با زدن ضربه بر روي صفحه و يا با کمک دستور صوتي معيني صفحه به پايين کشيده مي‌شود و دوربين سلفي نمايان مي‌گردد. دو دوربين جلوي دستگاه هر کدام داراي حسگر بوده و هنگام استفاده از آن‌ها، نمايشگر با کمک يک آهن‌ربا در جاي خود قرار مي‌گيرد. روش توضيح داده شده، همان شيوه‌اي است که يک گوشي هوشمند با طراحي کشويي عمل مي‌کند؛ اما از جمله بهبودهايي که شرکت شيائومي مدعي آن شده است و با توجه به جزئيات اعلام شده درباره پتنت جديد، نمايشگر به‌جاي حالت عمودي، در حالت افقي حرکت مي‌کند.

از آن جايي که اين پتنت در اکتبر 2020 منتشر شد، انتظار مي‌رود طرح ياد شده در مدل بعدي گوشي‌ هوشمند شيائومي، مي ميکس 4، پياده سازي شود. شيائومي تنها برند سازنده گوشي‌هاي همراه نيست که از طرح کشويي براي گوشي‌هاي خود استفاده مي‌کند، سامسونگ و هواوي نيز پتنت‌هاي مختلفي را با اين طرح منتشر نموده‌اند، همچنين ال جي در حال کار کردن بر روي اين طرح مي‌باشد؛ اما نمي‌توان با اطمينان عرضه شدن گوشي‌هاي ال جي با طرح کشويي را پيش بيني نمود. 

با اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد آيا شيائومي قادر خواهد بود که محصولي را با اين پتنت جديد و در قالب دستگاهي با طرح کشويي بهبود يافته روانه بازار کند؟ 

 

منبع: بلاگ رندباز 

 





:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , تلفن همراه هوشمند , گوشی هوشمند , پتنت جدید , شیائومی , تلفن همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: